Tuesday, April 17, 2012

俺は一人じゃーない

fuhfuhfuh....... baru boleh bernafas.

"cheh~ Allah dah bagi hampir 22 tahun udara yang cukup untuk bernafas"

ya, tahu. hikhikhik. hari ni dah habis happyou untuk robot arm simulation. walaupun aku tak berjaya menyiapkan dengan sempurna tapi aku bantai happyou gak. terasa diri ini 最低 (saitei:worse). tapi aku tetap dipuji sensei sebab bahagian yang sempat buat aku buat betul-betul. terharu dengan pujian sensei. terasa dihargai sebab aku memang berhempas pulas kot nak siapkan programming tu. cuma aku masih tak puas hati dengan bahasa jepun aku. banyak sangat ruang yg kena baiki. yoshh aku kena usaha lagi nih.
kad dari che arep!! (hang dah lama tak update blog!!)
sejak kebelakangan ni orang-orang rumah ni selalu balik rumah lambat dari dai. aku pun tak terkecuali. dah memang lumrah hidup pelajar tahun 4 universiti kat Jepun ni kot. masing-masing dah mula buat kenkyu untuk layak graduate tahun depan. kalau tak buat sungguh-sungguh dari awal nanti dah hujung-hujung nak buat tesis susah. jadi terasa macam jarang jumpa lak walaupun duduk serumah. huhu. belum lagi kawan-kawan rumah lain. tapi takpe, aku harap masing-masing berjaya dengan apa kita sedang buat. kan???!! insyaAllah. kalau ada rezeki boleh luangkan masa riadah sama-sama ke.~ 

”俺は一人じゃーない、しかし俺自身は世界に一人しかいない”
[aku tidak keseorangan tapi diri aku hanya ada seorang sahaja dalam dunia ni]

6 comments:

  1. url を変えたら、みんなとのリンクもなくなったことに気づきました。なんて馬鹿なことをしてしまいました。とにかく、新urlは、goendama.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  2. otsukare hapyou
    ganbarou ne~

    ReplyDelete
  3. nas : dah jwb kt twitter

    has sensei : dah update ;)

    syal : sankyuuuuu

    ReplyDelete
  4. nanti kau kahwen jgn lupa jemput aku eh
    walaupun jumpa kat blog je
    tibeeeeeeee
    kehkeh

    ReplyDelete