Thursday, June 16, 2011

Diari : Selamat Hari Jadi Encik Musu

yeay hari ini hari jadi musu! jadi aku buat post ni khas untuk kau encik musu yang bergaya habis. aku malas nak telefon ke ucap kat facebook ke.  haha. jadi kau terima je la aku nak wish ni (kalau musu tak baca, sia-sia je la) tapi sebelum tu aku nak nyanyi dulu.

ok dah. dah nyanyi dah. sedap kan aku nyanyi. terima kasih semua yang mendengar. saya amat menghargai anda semua. huhu. (gila budak ni) bukan nyanyian je aku bagi kat musu, aku nak bagi kad-kad ucapan juga. haha. sebenarnya dah bagi dah encik musu pagi tadi melalui sms tapi nak bagi lagi. ok SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN  KE-21 kepada MUHAMAD MUSU BIN IBRAHIM!!

ucapan dari amira
ucapan dari aku
erkkk... ucapan dari ariff syukri

4 comments:

  1. かわいいね。誕生日メッセージですよ。ムスさんではありません :P ところで、二人のノートはきれいですね。さすが!:)

    ReplyDelete
  2. tapau>> aku nyanyi dalam hati je

    has sensei>> 漢字ばかりなのに~

    ReplyDelete
  3. izat~ terharu..huk huk huk...
    sbb post ko lah aku log in blik blogspot nih.. ^^
    oink3~!!!

    ReplyDelete