Saturday, June 11, 2011

Diari : Mereka Mempermainkan Saya

Haha dalam sebulan ni sahaja aku dah beli dua umd game untuk PSP merah aku yang comel tu. mula-mula aku tak berapa nak pandai beli secara atas talian (online) ni. pertama kali nak beli game original, jadi teruja sangat la. pergi kedai jumpa game yang bekenan, terus beli je. harga belakang cerita. bila encik syakirin berjaya membeli game ps2 GRANDIA 2 melalui atas talian, aku pun mula berjinak-jinak dengan online shopping ni. cari punya cari jumpa la satu lagi game terbaru yang murah gila. PATAPON 3! game ni baru keluar tahun ni dan aku memang nak beli. cari kat kedai semua dalam bahasa Jepun lagi tapi terjumpa kat RAKUTEN (online shop) yang bahasa Inggeris menggerak-pantaskan jari jemari ini untuk click beli terus. lagi-lagi dah ada kad kredit ni. semakin galak la aku nak mengalirkan duit ni. haish~ kena lebih berhati-hati la lepas ni. tapi seronok gila main PATAPON 3!! ada guna juga PSP merah aku yang comel ni

lepas ni game apa pula????
  *ada tiga lagi repot yang nak kena siapkan. ada banyak lagi quest dalam PATAPON3 yang nak kena habiskan*

5 comments:

  1. gua bersyukur gua bukan gamer
    hehehh

    ReplyDelete
  2. haha. kalau lah ada game yang buatkan jadi seronok nak buat report kan? :P

    ReplyDelete
  3. lupiey>> alhamdulillah~ haha
    has sensei>> kalau tak pun sensei, game tu sendiri adalah report. habis main game jadi habislah buat report. huhu

    ReplyDelete
  4. lek r.. tensen2 buat report men game kejap..
    pas2 smbg balik report. haha~
    p/s:sian psp aku dh lama x berusik..

    ReplyDelete
  5. patut la happy gilerrr ak tgk aritu kann~

    ReplyDelete