Wednesday, January 12, 2011

Diari : Papa Miya

post this time nk singkap balik kisah suka duka aku dan bebrape member lain ngan papa miya aka miyahara sensei. huhu. sronok bile pikir balik. haha. xtau la nape aku nak citer bende nih tapi lately bende nih nampak sronok lak. dan rase makin sayang lak kt sensei. huhu. sume nih start ngan jikken nendo ngan sensei. 

kitorang (aku arini n daniel) wat jikken nih last year nyer bln 12. nak dijadikan crite yang grup kitorg kene wat jiken awal dr tarikh sebenar sbb si daniel tu gatal2 lak g melancong kt sabah. anyway tak kesah sgt pun. so maknenye kitorang habiskan jikken tu awal sminggu dr grup laen. first day wat jikken cam xde problem. ok je. bile masuk second day ade bende menarik lak berlaku. mane x nyer sbb wat jikken tanpe sensei di sisi. huhu. buat jikken tanpe bace houhou. just ingat sensei ringkaskan the day b4 that je. kire buat ikut sedap sendiri je. ape yg kene chuui pun maen langgar je. last2 terkantoi gak satu bende. cecair dye merah tuh. kitorg maen bancuh sndiri tp rupenye ade resipi lak. mampos. bile kantoi buat pekat sangat sensei nyer reaction mcm nk baling krusi kt kitorg lak. huhu. negatif thinking btol. dah salah sndiri trime je la kan. huhu. yg penting 'kami' yg bancuh dye tu sndiri. huhu

pasal report papa miya pun satu hal. buat jikken paling awal. tempoh buat dekat 2 minggu gak r. bese sminggu je. time cuti lak tuh. konon je bawak balik umah tp hampeh. huhu. kene antar kelmarin. ahad malm ke isnin pagi bru siap. bukan nk salah kan gi kem tp mmg salah diri sndiri. tp alhamdulillah la manage siap gak dari kol 10 mlm ke 5 pagi. tapi ayat sendiri tau. xde gune jampi Ctrl-C Ctrl-V. huhu bangge lak. tp yg kelakar (sori kalo x kelakar ye) pasal member aku dua nih. arini wat report tanpe kekka tapi dah siap kousatsu dan laen2. shouganai ga report cam wat buku skrap sbb maen tempek2 kekka. mmg nmpak pelik tp benar. daniel lak salah ngk shimekiri so mmg xsiap lg the day kene antar report. pastu kerana rase bersalah nye mereka kt papa miya arini lak antar skali lg report lengkap dan daniel manage to submit his report completely. ape yang aku nk citer kt sini sbb aku risau dan pikir sensei akan jd hulk n  arah pasal masalah grup kami nih. ye la dah le buat jikken paling awal siap, mase wat report paling lame dri grup jikken laen, x tye2 sensei spanjang wat report. tp bile dga crite mereka berdua, word yg diorg cakap kat aku "sensei sayang kitorg (arini n daniel) tp x sayang ko" huhu. klakar bunyik tuh. sbb sensei layan diorg baek even ade prob ngan report. 

anyway aku citer nih bukan sbb nk citer pasal arini n daniel je. aku gak nak mintak maap kt diorg sbb aku x dpt tolong korg dalam report even satu grup pun. aku janji nak wat kekka awal tp x buat gak. pastu aku x bincang pun ngan korang pasal report dll. mmg cam aku lepas tgn lak soh korg wat sendiri2 n akhirnye korg lak prob. sorry sangat2 arini n daniel. jgn serik satu grup jikken ngan aku lak. anyway kite tebus time happyou nnt lak. kasik papa miya sayang kat aku lak sbb die dah sayang korang lebih. huhu :) 

*thanks to hamdi n dayok sbb aku sankou report korang

3 comments:

  1. uuuu papa miya, papa wada, pak yas....huhuhuh mcm2 ada...

    xpe izzat , klau papatachi x syg ko,ktrg sumer sayannnnngg ko! hahaha

    ReplyDelete
  2. alah. kalo bab happyou serah kn je pd izzat.. :P
    (bckp dr pengalaman)

    ReplyDelete
  3. HAHA. report mcm buku skrap. mmg kelakar abehh la. :p trok trok. hahaha. btw, thnx la izat. bkn salah ko pun. salah ak gak. sbb x tnya ko pa pe. kalut sgt nk g bcuti. report pn mlas nk buat :p kan da trima padahnya :D mari ganbare buat happyou elok2 nnti :D

    ReplyDelete