Friday, January 21, 2011

Diari : Alohai!

time aku start taip post nih aku x pandang pun skrin. aku taip sambil meniarap kepenatan atas lantai kt ruang tamu. sambil mata hampir terlelap. tapi hati nak sangat tulis blog yg agak lama tinggal sepi. satu persatu hurup aku tekan kt keyboard nih. so kalo salah eja or kluar perkataan yg mengarut tuh maaf la ye. sbb tengah ngantuk n penat la. fufu
 
pagi td ingat nak bangun awal b4 subuh. mmg dah bgn tp alih2 kepala last2 tertidur pastu terjage dgn terkejut dan menggelupur nye menuju ke bilik air. subuh kol 7 gak akhirnya. mata lepas tuh kuyu je soh tido balik la tuh. tapi kena lawan gak sbb nak kene start even satu ayat untuk report jikken dan jisshu. alhamdulillah jisshu nye report tinggal kousatsu je tp jikken suwa sensei nye lom ade file word pun lagi. huhu. kene buat gak senanye. dengan kerja rinri sikit. tp yg rinri tuh mmg kena siaap cepat sebab esok kene anta. pastu kol 9.30 dah gerak gi maen futsal kt frenzy seksyen 15.

futsal kali nih wat ngan prog persediaan jepun yg laen. ade budak2 ibt aaj intec n jad. ramai gak n meriah. even utk batch aku hanye rahman ikhuan n aku je yg pergi tp enjoy gak maen. kire kitorang la senpai kat situ yg akan ke jepun. senpai yg dah balik dari jepun merangkap naqib mmg ade. dah diorg yg arrange kan futsal nih. nih senanye bukan tournament tp lebih kpd nk rapatkan ukhuwah antara diorg2 yg nak ke jepun. bg aku yg cam baru lagi dalam dunia nih mmg nak carik kawan baru la. at least kalo selisih bahu kat jepun nnt dah tau sape kan. huhu. so dapat kenal ramai senpai n kawan baru. di samping jadi rapat ngan jad nye kouhai n chou kouhai gak. sbb aku dapat satu team ngan chou kouhai tp kami byk kalah. tp aku bertuah gak kaki aku yg bangku nih pun dapat jaringkan satu gol. alhamdulillah. kalah pun seronok.

balik lam kol 1 pastu gi makan la. lapar. tp makan laksa je so cepat la lapar balik. tp mmg saje melaparkan perut ke tahap hampir gastrik sbb petang td g makan pizza ngan comitte fotocon yg laen yg dikepalak'i oleh daniel. bajet rm170. ingat jumlah tuh banyak sangat pastu order macam nak mkn utk esok skali. ditambah lak di api2 dan digoda oleh akak yg amek order tuh tros order acam2. naseb baek cakap desert kemudian order. haha. bile sampai bill sume terkejut sbb yg dah diorder sume bernilai rm184. tapi sume wat cam xde pape berlaku je. sume tros leka ngan pizza n pasta dpn mata. melantak je. harge daniel bayar. haha. mmg yg lebih tuh daniel blanje. tq la daniel. 

so mlm nih segala rancangan nak belajar dan sambung wat report bergerak bagai siput babi tonyok. perut kekenyangan dan badan keletihan. pastu esok dah le kene happyou rinri. jadi bidan terjun papan anjal lak. tp xpe. kene ade integriti. huhu. so kene wat gak segala tugasan. cheh cam PM lak PM pun x camni. haha. tp aku sempat gak curik mase untuk belajar seigyo ngan rahman. mmg dah janji pagi tadi. aku saje janji ngan rahman sbb nak harapkan aku start sendiri untuk belajar mmg xde la. tunggu dekat2 nak exam nnt bru ade niat nak belajar. thanks to rahman sebab ajak aku study dan kami manage utk habiskan bab2 awal seigyo dan aku epi seperti he epi an rahman. huhu. yeah. so penat dan letih dan ngantuk skang nih. palak dah tido dah nih. tanagn je dok menaip lagi. stop! bye

2 comments:

  1. sugoi jyanai? haha
    pnya la palak da tdo.. tgn je yg menaip...
    tp da pnjng karangan da~.. HUHU

    ReplyDelete
  2. a'ah la. aku pun x pasan dah 5 perenggan. huhu. baru je pasan td LOL~

    ReplyDelete