Saturday, August 20, 2011

Diari : Off To Tokyo

...
...
...

Tiba-tiba rasa kekok lak sebab dah lama tak update blog. Haha. Padan muka aku. Siapa suruh malas...

Post ni aku tulis masa aku dalam bas berdekatan shizuoka-ken menuju tokyo. Ni pertama kali aku nak ke tokyo ni. Al maklum la, aku ni orang shiga je. (shiga tu apa??...musu tanya). Kira aku orang kampung gak kot. Nak merasa jejak ke tokyo. Huhu. Aku ke tokyo masa dah dekat nak raya ni sebab nak jalan-jalan tokyo sebelum balik malaysia 28 hari bulan ni. Pergi seminggu awal kononnya nak menjenguk-jenguk member kat tokyo ni. Haha. Dah ramai budak tokyo yang dah jejak rumah aku. Jadi sekarang aku lak kena pergi rumah diorang~ Ok la doakan perjalanan ini selamat sejahtera seadanya.
aku lepak rumah musu. di gambar depan rumah musu~
#baru lepas sahur dan sekarang tengah tahan kentut sebelum solat subuh ni. Adeyh~

5 comments:

  1. tahan kentut kena tahan nafas la atuk..papepun slamat dtg ke tokyo, dan selamat pulang ke tnh air~

    ReplyDelete
  2. tokyo he youkoso! haha..
    jgn lupa dtg rumah aku nnti. :D

    ReplyDelete
  3. Lia>> berat dah naek lom lps blk malaysia ni??
    Reef>> insyaAllah sampai~

    ReplyDelete
  4. haha! kirim salam semua yang jumpa ye. dan semoga selamat :)

    ReplyDelete