Tuesday, April 5, 2011

Diari : Ketagih

musu lepas nih tebang semak kat blog aku ni ek. kalo2 ade oink aku takut la nak deal ngan mereka2 tuh. huhu.  seriusly mmg malas nak update. sori la mira oi~ alhamdulillah dah dapat tahu bile fly. ahad nih 10 april kol 11.45 mlm. dah buleh lega. tapi tetibe badan rase sejuk semacam. macam orang ketagih dadah lak. huhu
 
hari2 nengok tv ade je iklan movie baru. pergh berasap mata nengok. berair telinga dengor. aku bakor gak tv ni kang. (detik dalam hati.) huhu. dok nengok arnab ngan ayam kuning lompat2 dalam citer hop. pastu minah2 sucker punch tak nengok lagik. alien dalam battle LA pun lom sempat berkenalan lagik. dan bla bla bla. haha bile leh nengok nih. next lak ade rio si burung biru yg tak reti fly (aku nk fly dah) huhu. mentang2 blakang umah aku takde cinema. nih aku hot nih. aku bakor gak umah aku nih. kasi rata pastu tanam cili. huhu. (ktne lak aku nk duduk nnt??) huhu

tetibe rase cam nak marathon movie b4 fly nih. esok plan nak gi seremban jalan2 jap. mencukupkan barang yg tak cukup lagik. sebenarnye nak ngk wayang. huhu. paling dekat kat situ jela. sorang2 pun jadi la. member2 sume tgh exam. budak3 jad lak beribu-ribu tiang lampu jauhnye. huhuhu. hope sampai hajat aku. haha. esok tiket murah. hari rabu la katekan. tapi rio tak kuar lagi. erm, kalo mid valley kompem dah kuar.  huhu jauh sangat lak nak pegi. rindu lak duduk TBP. senang je nak gerak. belakang ade sunway. depan ade bukit raja klang. selang brape bangunan dah nanpak mid valley. nak jauh skit pun leh sampai bukit tinggi klang. lajak ke atas skit leh sampai one utama. pergh sronok je nak kuar. kt umah nih astro first pun maleh nak beli. huhu. 

ok2 nak bla dah. tadi ade terbace kat paper pasal air leh buat lelaki jadik perempuan. terkejut bace. so berhati-hati sape2 yg suke kencing lam kolam renang. kt kolam tbp tuh sape yg suke buat baek cek. huhu

7 comments:

  1. byk giler movie ko nk tgk... haha~
    apa lg, marathon movie r sehari suntuk..
    aku pnah marathon 2 movie je kt cinema.. tu pn 1st tyme.. :D

    ReplyDelete
  2. hehe..tgk la kt cinema jpon..bhsa jpun la tp..

    ReplyDelete
  3. klau xde umah, dok je laa celah2 cili tee

    bestnyer tgk movie, ak ingt klau g kl awal, leh la tgk kat sna ngan adik ak, huhu

    skang , nak cari brg kat jerantut je, cerok mne nak cari cinema~

    ReplyDelete
  4. woh..smua pkat nak tebang lalang nih..agaknya babi2 dari blog musu tu gi mana eh?fly dlu~wiwit!! mira dok sedey xleh fly ngn hang..tngk~aku ngn musu fly dgn dia pon dia xkisah..hang beli la sumting kt dia..besday dia 12 nih..:P

    ReplyDelete
  5. ok. plan2 beli hadiah mira apa kat cini. dye x nmpak post kita ni. suprise sikit. hahah

    ReplyDelete
  6. ni~ no~ ni~ no~ 12 April...kawan2, sila ingat =)

    ReplyDelete
  7. aku dah beli kot hadiah tuk mira. skali hadiah fly. haha. anyway aku dah nengok HOP. best dan comey~

    ReplyDelete