Saturday, February 19, 2011

Diari : The End and The Start of Something

yeah!!! huhu tajuk post bahasa inggeris tapi isi post still dalam bahasa rojak. haha. english aku dah berkarat. saje je nak post nih. bagi terupdate skit blog nih. huh (sigh) dah abes exam. next ade dinner pastu tunggu result. lepas tuh graduation day then boleh terbang dah. huhu. macam tak sabar tapi takut pun ade. sementara nak tunggu sebulan b4 angkat kaki ke jepun kenalah isi masa ngan bende2 berfaedah skit.  
so dah kene start membentuk diri sebagai persediaan nak ke negara orang. bile fikir2 balik rupe-rupenye banyak lagik bende tak bersedia. material ade la lagi skit2. stakat pakaian skit2. tapi yang paling aku risau iman, akhlak ngan sosial aku. huhu. aku harap dalam keghairahan nak fly nih tak la sampai iman n akhlak aku beralih arah lak. hope menjadi lebih baek. kalo tak nanti trok aku kat jepun. kalo tak jaga agama Allah macam mane Allah nak jaga aku time kat jepun nnt. huhu. pastu aku maseh kekok lagik nak berbahasa jepun ngan orang jepun nih. mungkin takde jishin n kurang bercakap ngan diorang kot time kat JAD nih. huhu. my fault. hope aku dapat overcome sume kelemahan2 aku so aku leh pergi ke jepun ngan keyakinan. hope gak mulai skang aku mampu menjadi siapa aku sebenar nya. amin

5 comments:

  1. xpe izzat, ko ada aku [quoted] fufu

    ReplyDelete
  2. kwn2 kna ada untuk saling ingat mengingati..
    n tegur menegur.. :)

    ReplyDelete
  3. atukku chan, dewa ima kara..nihongo de hanashite renshu shiyou ka?..^^ ganbarimashou!

    ReplyDelete