Friday, December 31, 2010

Ambang Tahun Baru

Alhamdulillah kalo panjang umur jap agi dah masuk 2011. bertambah umur aku. dah nak menghampiri 21 tahun dah. so nanti dah layak mengundi. tapi dalam tak sedar umur bila dah panjang makne nye dah dekat ngan appointment penting. huhu. appointment ngan malaikat maut. ingat izzat. jangan buat2 lupe lak.
 
bile citer pasal tahun baru nih, sume orang heboh pasal azam masing2. kat tv tu sume rancangan nak bincang pasal azam diorang. lagi2 azam artis2 malaysia. lantak pi la. so aku ada azam x tahun baru ni? erm senanye malas nak pasang azam sebab kalo semangat sangat nnt satu ape pun x jadi. angan2 kosong je. azam kat mulut je lebih. so xyah la aku nk citer kat sini. cukupla sekadar disemat dalam hati. huhu. ape2 pun aku doakan kat sume orang yang berazam harap2 ape yang mereka azamkan akan tercapai termasukla aku. ye izzat ye. amin.
 
anyway, masuk tahun baru nih kire besday kepada blog nih gak arr. mcam baby tahun baru la katekan. huhu. selamat hari lahir. ini baru betol2 hari lahir. yang kite dok sambut tu just hari ulang tahun kelahiran je kan. but xde spesel celebration la ye encik gelas kosong. sekadar aku je pun yang wish kat ko. jangan kecik hati. sedar diri kite ye. maintain rendah. rendah ape? rendah diri ye....

No comments:

Post a Comment